Szkolnictwo wycina prawie wszystko

                                       

Ludzie nie widzą , jak „wykastrowały” ich szkoły, bo nie poznali niczego lepszego.

Znany jest efekt, gdy dręczy się psa i najpierw pies się broni, potem po czasie rezygnuje i przyzwyczaja do patologii i nawet może być z niej zadowolony.

Dużo ludzi ma takie rozeznanie, że ktoś wyleje im śmierdzący płyn na głowę , a oni odczują zapach róż i w swych narzuconych od niemowlęctwa cywilizacyjnych urojeniach, szambo potrafią nazywać ogrodem kwietnym. Pokazują to szczególnie „zadowoleni” karierowicze po studiach, z „namalowanym szminką uśmieszkiem klauna z cyrku”.

Niczym ćmy lecą do ognia, by rozognić rozszalały dożywotni koszmar-odbicie ich czynów[co cwaniacy wysłali innym istotom, tym się sami stają do śmierci].

Jak w ulu, w tym systemie nie ma wygranych, bo królowa matka to maszynka do produkcji jaj, trutnie po zapłodnieniu są zabijane, a robotnice robią i tylko robią .

By zobaczyć jaką patologią jest cywilizacja, trzeba się z niej uwolnić i poznać lepszą egzystencję , tak by z pryzmatu tego co lepsze, dostrzec wady wcześniejszego położenia.

To jak siedzenie w zakopconym pokoju, gdy akomodacja powoduje że nie czujemy smrodu. Ale wyjdźmy na świeże powietrze i wróćmy, to zobaczymy że jednak coś było nie tak.

W mistycznej  medytacji wychodzą brudy z dzieciństwa i wtedy okazuje się że szkoła z całym tym syfem to też „brudy”.

Gorzej się pozbyć tych uwarunkowań, które wydają się złudnie jako przyjemne, oszukując nas i trzymając w pułapce pożądania[na przykład seks, alkohol, narkotyki, tytoń, słodycze, kawa].

Czyli lepiej doznać przykrości szkolnych, niż jako chwalony kujon przesiąknąć do głębi tą zgnilizną oszustwa, bo się to bardzo trudno leczy w medytacji, by osiągać kolejne stopnie czystości wewnętrznej.

Kujony mają najgorzej. Reszta ma też źle, bo tresura szkolna zabija w nich kreatywność, inteligencję i zniechęca do zdobywania wiedzy kojarzonej najczęściej ze sztywnym belfrem, niewygodną ławką , sypiącą się kredą i stresem, pośpiechem, bylejakością , pozoranctwem, popisami, pyszałkowatością , sztywniactwem, regułkami, frazesami, banałami, fałszem itd, nie tworząc warunków do rozwoju mózgu a wręcz przeciwnie, mózg w takich warunkach kapcanieje.

  Sumując, szkoła modelu sumeryjskiego, przetworzona na model „pruski” w 19 wieku, to katastrofa edukacyjna.

Psychika w szkole

U człowieka można zaobserwować głębszą i płytszą psychikę .

Głębsza psychika powstaje szczególnie w pierwszych 6 latach dziecka, gdy ono będące jakby w stanie hipnotycznym, zapisuje w pamięci wszelkie doświadczenia które programują jej przyszłe zachowanie, stając się po czasie mechaniczne, bezwiedne. Jest to zbiór/nawarstwienie „śladów” z życiowych doświadczeń, które nakładane jedne na drugie tworzą głębię która determinuje działanie. „Czubkiem góry lodowej”, czyli tym co powstaje z tego zagęszczenia śladów, są powierzchowne myśli wypływające na powierzchnię[będąc niejako produktem głębszej psychiki, co nie znaczy że są z głębią jednoznaczne, bo może być kontrast/niezgodność źródła i tego co się myśli powierzchownie].

Czasem czubek góry choć osadza się na górze, może być kompletnie inny niż sama góra i choć góra sprawia że jest on czubkiem, to jest czubkiem niedopasowanym do góry. Takie poplątanie jest częste w obecnej cywilizacji.

Myśli wypływające na powierzchnię zauważane są przez zwykłych ludzi i uznawane błędnie za jedyne myśli, gdy te podprogowe są nie zauważane, a to one mają moc nad działaniem jednostki.

Powierzchowne myśli [płytsza psychika] są bardziej „konferansjerem gadającym często od rzeczy” i udającym wolną wolę , pojawiając się i znikając. Stąd potem biorą się rozbieżności, gdy u kogoś pojawia się myśl „nie będę agresywny”, po czym idzie do pracy i atakuje sadystycznie podwładnych. Jego głębsza psychika to automat i myśli ona na głębszym mniej zauważonym poziomie. I taki człowiek jest pogubiony i nie wie skąd się to bierze, że nie może za pomocą swych powierzchownych myśli kontrolować zachowań, a te dzieją się mechanicznie[jak jazda na rowerze, czy wchodzenie po schodach, czy chwytanie piłki, co jest kontrolowane przez głębszą psychikę i sferę mistyczną ].           

Trzeba zwrócić uwagę na wychowanie w obecnej cywilizacji zła.                                           

W polskiej szkole skupia się świadomość tylko na tych płytkich myślach, to one mają odpowiadać na lekcji, mają uczyć się i klepać regułki, tylko te myśli się rozwija w systemie szkolnictwa pruskiego.                                                                                   

Głębsze myśli się zagłusza hałasem szkolnym, stresem, pośpiechem, wygłupami itd.             

 Do tego dochodzi narzucany w szkole ateizm materialistyczny skupiający się na powierzchownym światku „mnie” i „innych” i liczy się tylko to płytkie myślenie.  Dominujący w szkole darwinizm głębszą psychikę i mistyczną sferę uznaje za nieprawdziwą , ośmieszając ją głupio na wszelkie sposoby, co całkowicie zakłóca świadomą intuicję , zabierając człowiekowi jakieś 95% postrzegania uwarunkowanego „siebie/świata”. Wtedy zanikają  parapsychologiczne zdolności do działania, uaktywnione na przykład u ludów żyjących poza cywilizacją [jak umiejętność poruszania się w lesie bez mapy, spontaniczna wiedza jakie rośliny można jeść, przeczucia o niekorzystnych zajściach i reakcja w porę , spontaniczna wiedza medyczna itd {pewne tego typu zdarzenia można zaobserwować również w Europie na przykładzie splątania bliźniaków, które na odległość wyczuwają gdy coś się drugiemu zdarzy, lub czasem pomyślimy o kimś i on po 20 latach do nas zadzwoni itd}].

Owe naturalne zdolności psychodeliczne jak spontaniczne poczucie Absolutu, było setki tysięcy lat wbudowane w życie ludzkie.

Nie znamy innego człowieka niż mistycznego, szamańskiego, religijnego a ateizm to wynalazek ostatnich tysięcy lat, gdy jego atak nastąpił w 20 wieku po rozwinięciu „religii darwinowskiej”.

W świecie w którym takie sztuczne pojęcia jak pieniądze, kariera, władza stają się jedynie ważne, wówczas tylko te powierzchowne myśli korespondujące z takimi wartościami, są wypychane na urojoną jedyność przed świadomością i ta skupia się tylko na „czubku góry lodowej” swej psychiki, wchodząc przez to w chorobę psychiczną na którą cierpią wszyscy którzy zostali poddani temu masowemu „praniu mózgów”.

Media są odbiciem szkolnictwa/kleru i całościowo w procesie wychowawczym europejczyka liczy się tylko powierzchowna psychika, zabijając mistykę i naturalną intuicję/instynkt oraz głębię myślenia.

Niektórzy twierdzą że jakieś 70% ukrytych głębiej myśli to myśli negujące, ograniczające, mówiąc na przykład „nie uda się”, „nie jesteś wystarczająco dobry”[echo połajanek nauczycieli, rodziców i kolegów], co sprawia ukrytą formę dysonansu i pospolitej depresji cywilizacyjnej, gdy mówi się sobie: „zrobię to”, a gdzieś tam ledwo słyszalny podprogowy głosik nakazuje: „nie uda mi się”, co niszczy człowieka doszczętnie, ściągając go w mentalny dół. I podprogowy głosik kontroluje z ukrycia całe życie, czyniąc z ludzi zatopionych w depresji frustratów. Czasem uciekają oni w tylko „pozytywne myślenie”, co też jest sztuczną skrajnością , bo w życiu zarówno „Tak”, jak i „Nie” jest potrzebne. https://afikcja.wordpress.com/2020/06/11/mistyka-mowiaca-nie/

I tak wbudowana przez system zagłada mentalna niczym „trucizna” wykańcza większość ludzi nie rozumiejących tego procesu.

Chyba nie muszę mówić, że jeśli ktoś widzi tylko „czubek swego nosa” i dba wyłącznie o pieniądze, potem o seks/alkohol/żarcie/hobby itd, ten nie zapewni sobie tego co potrzebuje na poziomie mistycznym, psychicznym, zdrowotnym i rodzinnym, bo po prostu zostawił te sprawy kompletnie zaniedbane, nie dostrzegając piętrzącego się zaburzenia wielopoziomowego.

Język uniwersytetów, ich pseudo-wiedza i łacina to trucizna. Autentyczna nauka/wiedza powinna być przystępna/komunikatywna, bo tylko taką mózg wchłonie. Szyfrować łaciną i gęgać mogą aparatczycy, chcący stworzyć elitarny światek dla nielicznych, by utrzymać swoje „korytko”.

Na szczęście Internet przełamał monopol na informacje i wiele młodych ludzi pokazało że wiedza może być przekazywana komunikatywnym językiem i może być inspirująca.

I to będzie jeden z powodów upadku szkolnictwa, jako patologii edukacyjnej.

Ci bandyci potrafili nawet fizykę kwantową przerobić w taki sposób, by stała się ona nudna i nieciekawa. Ilość bzdur które nauczają jest porażająca. Kiedy się porówna książkę do historii z Niemiec, Rosji i Polski, to widać że każdy naród swoją propagandę głosi[Niemcy ponoć nie znają bitwy pod Grunwaldem a Rosjanie uważają że 2 wojna zaczęła się 22 czerwca 1941, Polacy udają że 3 miliony Polaków żydowskiego pochodzenia wymordowali podczas 2 wojny światowej sami Niemcy bez pomocy Polaków i uznają Lecha Wałęsę za wielkiego Polaka{na szczęście już im się oczy przecierają (teczka Bolka)}].

Determinizm genetyczny dominował kilkadziesiąt lat nad epigenetyką czyli wiedzą o czynnikach poza genetycznych wpływających na życie.

Wpływ diety na zdrowie jest do dziś na uniwersytetach marginalizowany mimo ponad 100 lat niezależnych eksperymentów nad medycyną żywienia.

Weganizm jest zwalczany mimo pozytywnego stanowiska stowarzyszeń dietetycznych z USA, Anglii, Włoch i Kanady.

Szkoły muzyczne to skanseny 19 wieczne oderwane od rozwoju muzyki w 21 wieku , będąc jakieś 200 lat do tyłu.

Przez wiele lat dominowała na uniwersytetach eugenika[selekcja genetyczna ludzi i eliminacja niepełnosprawnych i alkoholików].

Do dziś królują brednie Darwina, na przykład foki to niby wcześniej ptaki którym pozostały końcówki skrzydeł, przedstawianie neandertalczyków jako prymitywne pół małpy, kategoryczne zaprzeczenie że sztuka naskalna z Francji i Hiszpanii z przed 15 000 lat miała charakter mistyczny.

[powyżej prehistoryczna sztuka naskalna z Europy]

Uniwersytety zachwalały bezkrytycznie pasteryzację , konserwanty, metalowe puszki, kawę , białą mąkę i biały cukier rafinowany[cudowny dla mózgu i kości], wcześniej reklamowały tytoń jako nieszkodliwy. Głosiły niemożność cofnięcia się miażdżycy, niemożność cofnięcia obumierania 100 000 neuronów dziennie w mózgu na starość[co prowadzi do śmierci{dziś wiadomo że kreatywne myślenie odwraca ten proces}], nieuleczalność raka i cukrzycy typu 2 za pomocą diety[jedyna metoda to niby chemioterapia, radioterapia i zastrzyki z insuliną ].

A najgorsze w tym nie było kłamstwo, ale to że szkoły narzucały owe głupoty w bardzo agresywny sposób jako dogmaty sugerując uczniom[jak wcześniej vatykan] poczucie nieomylności i wszechwiedzy i robią to zresztą do dziś[kto inaczej myśli jest zakwalifikowany jako tuman].

Nauczyciele są jak inkwizytorzy, którzy byli przekonani o słuszności tego, co „oczywiste” [1000 razy powtarzane powszechnie przez wszystkich kłamstwo uchodzi po czasie za prawdę]. Ich zawód jest szkodliwy społecznie i trzeba walczyć o całkowitą reformę edukacji, usuwając dziewiętnastowieczny model pruski oraz system „awansu” przez studia [według tego systemu dla nie magistrów ma być „kopanie rowów, sami są sobie winni, bo się nie uczyli”].

Aparatczykom uniwersyteckim wydaje się w swych urojeniach, że po latach ciemnogrodu katolickiego, przyszli nagle oni, jako „kontynuacja Arystotelesa” i oświecają ludność z religijnej ciemnoty. Te i inne projekcje dokładnie zaklejają ich umysły, tworząc fikcyjne uproszczenie nieskończenie skomplikowanej rzeczywistości. Są dogłębnie samo-zakłamani i nie spostrzegli, że oni zajęli miejsce vatykanu i inkwizycji. Stali się podobnym molochem narzucającym darwinistyczne dogmaty[są „wszechwiedzący i nieomylni”] i stosując zbliżone metody działania, jak zamykanie niezależnych badaczy do szpitala psychiatrycznego, niszczenie dobrej opinii poprzez wymyślanie oszczerstw i unicestwianie za pomocą ekonomicznej opresji, uniemożliwiając zdobycie pracy ludziom nie poddanym dogmatyce szkolnictwa. Przejęli schedę po vatykanie i stali się tacy sami i nadto mają spółkę z klerem, co poświadcza akceptacja religii w szkole. Są jak inkwizytorzy i „święte oficjum”, a udają ludzi tolerancji i mądrości.                                        

Ja przez lata badałem papiestwo i widzę poważne zbieżności z darwinizmem, bo jedni z drugich wyrastają . Tylko historyjki się zmieniły, zastąpili Adama ulepionego z gliny, na małpę której od jedzenia mięsa mózg urósł. Ich historyjka jest tak samo niedorzeczna jak bajeczka biblijna, skoro wiadomo że małpy karmione większą ilością mięsa szybko chorują i umierają , a wielkość mózgu nie wpływa na inteligencję , o czym świadczą kobiety, które są przeważnie mądrzejsze od facetów i pokazuje to inteligencja małego kruka. Potworzyli sobie też zmyślone „formy przejściowe” na przykład fałszując neandertalczyków , którzy okazali się ludźmi tak samo inteligentnymi, tylko mającymi inną budowę szkieletu, podobnie jak aborygeni.

Uniwersytety/media/kler/politycy/korporacjonizm zrobił z ludzi podzielonych psychicznie, zagubionych, zdezorientowanych, głupich, zakłamanych, nieszczęśliwych, złych i kary godnych.

Ich kara wynika z tego, że w głębszej psychice mają kod zbrodni który automatycznie czynią [rywalizacja o pozycję , pokonanie słabszych w walce o „koryto”{na przykład popisanie się lepszym CV(podaniem pracowniczym w którym chwali się jaka szkoła i jakie stanowiska)}, współudział w wyzysku i innej krzywdzie ludzi/zwierząt/środowiska], a powierzchownie w myślach pozują na uczciwych, porządnych, cnotliwych obywateli, ludzi już „dojrzałych”, tak jak ich propaganda nauczyła, będąc zwykłymi hipokrytami i mentalnymi gówniarzami, którzy nie chcą brać odpowiedzialności za swoje faktyczne czyny odarte z propagandy[co w medytacji wychodzi] .

Trzy filary wychowawcze, czyli szkolnictwo, kler i media, tworzą społeczeństwo agresywnych cwaniaczków wyniszczających się wzajemnie o pieniądze i tworzących „wojnę domową”, z której powstaje tylko degradacja i bieda dla ponad 30% ludzi [w krajach neokolonialnych nawet dla 95%].

  Reformy szkolne

Jedynie lewicowe reformy społeczne, w tym likwidacja szkolnictwa „pruskiego” może uratować ludzkość https://afikcja.wordpress.com/2020/07/16/lewica-przyszlosci/ .

Aparatczycy uniwersyteccy nie są już dla mnie podmiotem w rozmowie, można już tylko dyskutować o „ich przypadku” i zastanawiać się co z tym problemem zrobić[nie mówi się „wy”, ale „oni”, bo rozmowy z takimi ludźmi są stratą czasu, skoro są niereformowalni i nawet nie wykazują skruchy za zło które czynią i nadto tworzą świetlany obraz swojej instytucji]. Włosi też przestali rozmawiać z cynicznymi papieżami w 19 wieku i po prostu usunęli ich od rządów nad Włochami, wyrzucając ich do przestrzeni „tylko vatykanu”, bo innego wyjścia nie było.

Na początek powinno się znieść obowiązek szkolny, lub chociaż kary za to. I tak presja ekonomiczna zmusza ludzi do tresury szkolnej, więc po co robić kabaret z tym przymusem.

Szkoła niewłaściwie uczy pisać i czytać i każdy kto chce używać komputera musi się nauczyć.

Więc straszenie analfabetyzmem jest cyniczną zagrywką , by trzymać brudne macki na wszystkich dzieciach.

Są rodzice bardzo inteligentni którzy pragną wychować dziecko na geniusza, jak została wychowana Zsuzsa Polgár mistrzyni szachów.

Czyli na pewno trzeba uwolnić utalentowane dzieci z pęt szkolnictwa obowiązkowego do 18 roku życia, które niszczy ich indywidualną edukację .                                                  

Jeśli nie uda się znieść przymusu szkolnego , to musimy się zastanowić jak usunąć dyskryminację nie kujonów w szkole, których wbija się w kompleksy[około 70% dzieci].                                                                                                                           

 Jak usunąć przemoc fizyczną i nagminną psychiczną w ich placówkach, oraz co zrobić z pedofilią nauczycieli.                                                                                                                                                                                                                                          

To są problemy które trzeba rozwiązać, ale już bez belfrów, bo nie wykazywali dotąd chęci w działaniu ku dobrym zmianom.

Potem trzeba wprowadzić solidarność ludzi bez magisterki, by nie zatrudniali magistrów, tylko dawali pracę ludziom bez szkoły, pasjonatom, ludziom kreatywnym. Jest nas więcej i jeśli zastosujmy tą zasadę [praca jest…ale nie dla magistra], to wygramy szybko. A oni niech się klepią po tych urzędach, skoro tam robota jest fatalna i często krzywdząca społeczeństwo, które może coraz bardziej być wściekłe.

Musimy zrobić wszystko by zmienić prawa, odnośnie monopoli magisterskich i wybierać tylko tych polityków którzy nam zagwarantują deregulacje powodujące uwolnienie monopolu tępych magistrów.

W 21 wieku [do 2020 roku]  prawie całe pieniądze na badania są przejęte przez uniwersytety i podobnie jak w średniowieczu trzeba było cytować księży, tak nie mamy w obecnym „monopolu uniwersyteckim” wyjścia. Ludzie utalentowani podlegający presji ekonomicznej, pokończyli studia i muszą korzystać z dotacji państwowych dla swych badań i tacy potem wydają książki i mogą publikować szeroko badania. Co oznacza, że w tej trudnej sytuacji można korzystać z badań uniwersyteckich [ale ostrożnie].

Po usunięciu szkół, w mentalności ludzi powinna się utrwalić myśl, że i ten kto nie jest żadnym uczonym, badaczem, ekspertem, musi mieć możliwość prowadzić szczęśliwe życie i jak puzzle zarówno intelektualiści, ludzie czynu fizycznego, matki, artyści, powinni znaleźć dogodne miejsce w społeczeństwie bez dyskryminacji kogokolwiek, tworząc zadowoloną „kolorową” wspólnotę , w której nie będzie pogardy dla żadnej pożytecznej pracy, na przykład ktoś kto pracuje przy utylizacji śmieci, czy sprząta, powinien być z tego dumny, podziwiany przez całe społeczeństwo jako ważny i potrzebny i wynagrodzony dobrobytem.

Po rewolucji coś trzeba zrobić ze starymi kadrami nauczycieli „pruskich” i izolować ich od społeczeństwa, by nie siali darwinistycznej czy katolickiej ciemnoty i nie infekowali dzieci swym ograniczeniem mentalnym i fałszywą moralnością .

Dziś nauczyciele modelu pruskiego, chcą mieć „godność”, „kastrując” równocześnie dzieci i wzbudzając tym szczerą pogardę ludzi myślących[niszczą najlepsze lata życia małych dzieci, robiąc z nich łajdaków na swój obraz].   

                                                           

Jeśli tego nie usuniemy, nie powstanie społeczeństwo symbiotyczne, które poprzez zgodę  utworzy ogólny dobrobyt.

Jak widać, usuwanie nie obędzie się bez walki, oby przegranej przez aparatczyków obecnych elit, które jako 1% ludzkości zagrabiły tyle majątku, jaki posiada 99% reszty ludzi, z miliardami głodujących biedaków każdego dnia.

Albo poradzimy sobie z aparatczykami wojującymi o utrzymanie „koryta”, albo ponad 7 miliardów ludzi doprowadzi Ziemię do zagłady ekologicznej lub zagłady nuklearnej, przed czym przestrzega wielu niezależnych badaczy.

Już nie ma odwrotu. Pozostała walka o przetrwanie. Dziś biedni nie będą już mieli nic innego do zjedzenia, jak garstkę bogaczy, którzy zagrabili prawie wszystko i za pomocą pieniędzy kontrolują marionetki polityczne, szkolnictwo, media i kler.

Gdy już dojdzie do rewolucji społecznej, trzeba będzie stworzyć nowy system edukacji, więc ważne, by jego namiastki powstawały wcześniej oddolnie. Nowi nauczyciele powinni uciekać [jak to możliwe] ze szkół i pokazywać innym, jak się samemu rozwijać. Budujmy oddolnie nowe kadry wychowawców, którzy zastąpią w przyszłości przegniłą strukturę „prusaków”.  Trzeba stworzyć wychowawców nie obarczonych głupotą tradycji i kłamstwa. I wtedy nauczycieli/treserów „pruskich” wyśle się na dożywotnie bezrobocie, i da im zasiłek socjalny, bo do niczego się nie nadają . Są zepsuci i tylko szkodzą . A jeśli ktoś z nich będzie chciał koniecznie pracować, to może zgłosić się jako ochotnik do publicznego zamiatania ulic lub utylizacji śmieci. Tak jak dziś inkwizytor nie znajdzie zatrudnienia, tak oni poszli na „zły kierunek” i mają pecha.

   Skutki szkolnego prania mózgu

Gospodarka powinna opierać się na zasobach, co opisał Jacque Fresco i inni. Oczywiście owe założenia gospodarcze trzeba dopracować, poprawić i wprowadzać powoli, na bieżąco monitorując skutki, co może potrwać około 30 lat.

Możliwości są , ale lud przypomina „chomiki” wychowane przez media i szkoły w taki sposób, by poza czubkiem swego nosa niczego nie widzieć i jak legendarne strusie chowają głowy w piasek, gdy widzą problemy [młodzi ludzie lubią zakładać na rzeczywistość „różowe okularki” i wzajemne nakręcać się „pozytywną energią”, za którą nie kryją się żadne głębsze treści, co przypomina zamiatanie śmieci pod dywan, zamiast stawienia czoła problemom społecznym i doprowadzenia do faktycznej poprawy].                                              

Ale w końcu bieda i głód zmusi nawet takich konformistów do walki o swoje prawa.

Medialna propaganda, która skutecznie ogłupiała Polaków przez ponad 20 lat, coraz słabiej działa, czego dowodzą alternatywne internetowe witryny. Lud wyłącza telewizor i szuka wyjścia ze swego upokorzenia.

Historia uczy, że jeśli elity same nie wprowadzą zmian na lepsze, to rozwścieczony lud w końcu ruszy i nie okaże im litości. Przykładem może być krwawa jatka, jaka nastąpiła podczas rewolucji francuskiej w latach 1789–1799, gdy bez sądów mordowano całe rodziny powiązane z władzą i dopuszczono się wielu krzywd także na mniej winnych bogaczach i księżach[nie pochwalam].

Ale za tę rzeź odpowiadały elity, które pasły się na ludziach i miały przestrogi gdzieś, doprowadzając[jak dziś większość społeczeństwa] do furii słusznego gniewu.

A gniew narasta, chociażby w Grecji , Niemczech, Francji i USA, gdzie widzieliśmy wielkie demonstracje i walki ludności z policją.

A my walczmy i głośmy to, czego nie usłyszy się w telewizji, bo ludność jest zmęczona i albo chwyci się nacjonalistów i nowy „Hitler” dojdzie do władzy [co w Polsce i USA się powoli sprawdza od 2015 roku], albo powstanie coś bardziej perspektywicznego.

artykuł w PDF : https://megadrive.pl/#/view/file/1ivnyjq0y6g57gxj3mso/Szkolnictwo wycina prawie wszystko2020.11.13.pdf

ze względu na szacunek do czytelnika, akceptuję tylko komentarze zgodne z charakterem tego bloga[proszę czekać nim zatwierdzę , bo nie zawsze jestem w Internecie]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s